آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون
عاشقان موفقیت
تمامی اصول موفقیت و ساخت موفقیت در زندگی روزمره

ترفند شناسایی وب سایت های وردپرسی توضیح واتس اپ در مورد تیک های بغل پیام ها معرفی ۱۰ تا از بهترین برنامه های چت و گفتگو برای گوشی و تبلت شما مسدود کردن ایمیل های مزاحم در Gmail آموزش ساخت اکانت جیمیل (Gmail) خلاص شدن از تبلیغات اینترنتی موجود در وبسایتها چگونه حروف و کلمات فارسی را کشیده تایپ کنیم: مثل ترفــــــــندها آموزش عکس گرفتن از محیط ویندوز با استفاده از ابزار snipping tool آموزش حذف اکانت وایبر (viber) آموزش آنروت ” Unroot ” کردن گوشی و تبلت اندرویدی آموزش تصویری روت کردن گوشی با استفاده از کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی اینستاگرام”Instagram” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری راه اندازی وایبر “Viber” بر روی کامپیوتر آموزش تصویری استفاده از برنامه لاین در کامپیوتر و ویندوز آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون 3 دکمه ی موجود در گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون چه کاری را انجام می دهند ؟ بازکردن قفل الگوی صفحه (Pattern) فراموش شده در اندروید ترفند غیر فعال کردن دریافت اس ام اس در اندروید


آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون

WINDOWS-PHONE

 

سیستم عامل ویندوز فون یکی از سیستم عامل های ساده و قدرتمند می باشد ، که توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی های هوشمند ارائه گردیده است. در این مطلب تصمیم داریم نحوه گرفتن تصویر از صفحه نمایش ( Take a screenshot ) را برای گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز فون شرح دهیم.

 

 

آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون ۸

برای گرفتن screenshot در سیستم عامل ویندوز فون ۸ کافیست ، ابتدا به محلی که قصد دارید از ان عکس بگیرید مراجعه کرده و سپس کلید Power hardware-icon-power-button_InvariantCulture_Default  و start hardware-icon-start-button_InvariantCulture_Default همزمان فشار دهید.

 

screenshot-2

 

آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون ۸٫۱

تهیه ی screenshot در سیستم عامل ویندوز فون ۸٫۱ کمی متفاوت با ویندوز فون ۸ می باشد. برای گرفتن تصویر در ویندوز فون ۸٫۱ کافیست کلید Power hardware-icon-power-button_InvariantCulture_Default  و Volume + را همزمان فشار دهید. تا از صفحه نمایش شما عکس گرفته شود.

 

screenshot-1

 

برای مشاهده تصاویر گرفته شده از صفحه نمایش ابتدا به photos app و سپس albums مراجعه کنید.تصاویر گرفته شده ی شما در قسمت screenshots قابل مشاهده هستند.

 

screenshot1

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: موبایل، ترفندستان، ترفند های موبایل، ،
:: برچسب‌ها: آموزش گرفتن تصویر از صفحه نمایش (Take a screenshot) در ویندوز فون,

نویسنده : محسن رحمانی تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به عاشقان موفقیت مي باشد.